objavte
funkcie
Modul slúži k prehľadnej správe servisných požiadaviek a servisných výkonov pre všetky vaše objekty.
Vytváranie požiadaviek na servis s možnosťou opakujúcej sa udalosti s emailovými notifikáciami pred stanoveným termínom, prípadne pred dosiahnuztím stavu kilometrov, či motohodín.
Definícia servisných požiadaviek
Po vytvorení servisnej požiadavky dostáva určený užívateľ notifikáciu o plánovanom servise. Po zrealizovaní opakovaného servisu vznikne automaticky nová servisná požiadavka podľa definície - logiky STK, či EK.
Servisné požiadavky
Evidencia servisných výkonov, správa priebehu realizácie, či evidencie jednotlivých položiek faktúry za realizovanie servisu.
Servisné výkony
Číselník servisných partnerov, s ktorými je zmluvná správa a údržba vozového parku. Možnosť voľby externého alebo interného zmluvného servisného partnera.
Servisní partneri
Na základe možnosti zoskupenia viacerých objektov s rovnakými požiadavkami na servis a údržbu je možné definovať takýto profil, do ktorého sa dajú prideliť skupiny objektov.
Servisný profil
Previous
Next