Skip to content
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Fleetware – Release 219

 

 

NOVÁ FUNKCIONALITA

Modul Informačné oznámenie

  • Informačné oznámenie – vznik nového modulu, pomocou ktorého sú používateľom aplikácie odovzdávané najrôznejšie informácie. Informácie sa používateľovi zobrazujú po prihlásení sa do aplikácie, prípadne je možné ich vyvolanie vykonať cez ikonu v pravom rohu horného panela.

Typy informačných oznámení:

  • Všeobecné informácie
  • Ostatné
  • Pokyny
  • Pracovné postupy
  • Smernica

Pre správne fungovanie informačných oznámení musí existovať väzba medzi používateľom a zamestnancom. Konfigurácia informačných oznámení sa vykonáva správcom aplikácie v správe systému. Pre jednotlivé oznámenia je možné nastaviť platnosť, zobrazenie v infookne a ktorým zamestnancom prípadne organizačným zložkám sa majú ponúkať a pripojiť k nim prílohy.

Modul Kniha jázd

  • Automatické doplnenie kmeňového vodiča do novej manuálnej jazdy – pomocou konfigurácie aplikácie je možné nastaviť, že pri založení novej manuálnej jazdy dôjde k automatickému doplneniu kmeňového vodiča.
  • Bezpečnostná prestávka – pri zadávaní manuálnych služobných jázd dochádza ku kontrole dodržiavania bezpečnostnej prestávky. Nie je možné zadávať jazdy prekračujúce dobu 4,5 hodiny. Táto kontrola sa týka iba manuálne zadávaných jázd a funkčnosť je viazaná na konfiguráciu aplikácie. 


Modul Reporty

  • Aktuálny prehľad parametrov objektu (ID 230) – vznik nového reportu. 

 
Modul Správa systému

  • Číselníky / spôsob platby – vznik nového číselníka. Do tohto číselníka môžu byť zakladané nové spôsoby platby, ktoré sa potom budú používať v knihe jázd pri „Nákup PHM“ alebo „Nákup Ostatné“. Používateľ si v tomto číselníku vyberá, aké povinné údaje majú byť vyplnené. Pokiaľ zvolí „Osobné výdavky na firemné účely“ na „Áno“, potom je povinné vyplniť v knihe jázd meno a priezvisko, adresu zamestnanca a číslo účtu. Ak zvolí „Povinnosť vložiť prílohu“ na „Áno“ musí byť vždy vložená príloha.
  • Oprávnenie Personal Terminal – pomocou konfigurácie aplikácie je možné nastaviť oprávnenia, ktoré budú zobrazované v správe systému pre Personal Terminal.

 
Modul Incidenty

  • Upozornenie na termín uzávierky – vznik nového incidentu, ktorý bude používateľa informovať o termíne uzávierky.

Tento typ incidentu vyžaduje špecifickú konfiguráciu systému – nemožno ho prevádzkovať bežným spôsobom!!!

 Položky formulára na zadanie incidentu:

  1. Názov
  2. Typ: alarm/varovanie
  3. Definícia: výber upozornenia na termín uzávierky
  4. Poradové číslo kalendárneho/pracovného dňa, kedy bude incident aktivovaný
  5. Konkrétne poradové číslo dňa


Vyhodnotenie incidentu
Incident je vyhodnocovaný vždy mesiac spätne a generovaný v aktuálnom mesiaci podľa definovaných hodnôt. Podmienkou pre generovanie incidentu je nastavenie parametra „Vyžadovať mesačnú uzávierku“ pri objekte.

 

ZLEPŠENÁ FUNKCIONALITA

Všeobecné

  • Zmena defaultného zobrazenia tabuliek – došlo k rozšíreniu možností pre zmenu rozloženia tabuliek v aplikácii o voľbu „Firemné“. Teraz sa tabuľky nastavia na jednu konkrétnu hodnotu rozmeru a tie sa dajú upravovať podľa používateľa, alebo podľa novo vzniknutého formátu „Firemný“. Na možnosť zakladať firemné nastavenia je potrebné mať povolené oprávnenia. Tieto oprávnenia by mal mať iba administrátor aplikácie. Ide o rozšírenie jednotlivých stĺpcov a následné uloženie pre celú firmu.

Poradie aplikované pri zobrazení profilu tabuliek:

  1. Užívateľské
  2. Firemné
  3. Systémové

Pokiaľ administrátor bude chcieť vynútiť u používateľov používanie rozloženia podľa firmy, tak cez tlačidlo po uložení firemných nastavení je možné vynútiť túto zmenu u používateľov, tým dôjde k zmene východiskového profilu. Touto voľbou dôjde k zmene zobrazenia veľkosti všetkých stĺpcov pri nastavovaní tabuliek:

  • Nový dizajn prihlasovacej obrazovky a modulov – došlo k úprave dizajnu prihlasovacej obrazovky do aplikácie a zároveň prebehla aj úprava zobrazenia modulov a ich rozdelenie do kategórií pre lepšiu prehľadnosť. 
  • Zmena vodiča na vozidle a zmena nákladového strediska – novo sa metodika vyhodnotenia práv používateľa rozširuje o vyhodnotenie typu práva (plné/obmedzené).
    • Plné právo
      • umožní používateľovi vidieť NS
      • obmedzí viditeľnosť objektov len na objekty zaradené do NS, na ktoré má právo a na objekty nezaradené do NS
      • neovplyvní priame právo používateľa na objekt
    • Obmedzené právo
      • umožní používateľovi vidieť NS
      • neovplyvní práva používateľa k objektom

Poznámka: Došlo k úprave popisu práva „Nákladové strediská – globálne právo“ – Právo na všetky nákladové strediská. Plné právo v prípade ďalších nastavení riadi práva na objekty.

Modul Online

  • Tabuľka a detail objektov / externá identifikácia – tabuľka a detail objektov boli rozšírené o hodnotu „Externá identifikácia“. Podľa tejto položky je taktiež možné vyhľadávať v tabuľke objektov.
  • Názov a adresa zariadenia – v detaile objektu došlo k pridaniu nového riadku s typom zariadenia a jeho adresou v tvare Názov zariadenia (adresa zariadenia).


Modul Kniha jázd

  • Stĺpec „Externá identifikácia“ – tabuľka pri výbere objektu doplnená o nový stĺpec „Externá identifikácia“.
  • Zmena grafiky neplatných tachometrov – úprava grafiky pre chybne zadaný stav tachometra sa teraz zobrazuje ako červená ikonka s preškrtnutým tachometrom. Informácie o tachometri sú k dispozícii na záložke „Detail“.

Stavy na zneplatnenie tachometrov:

  • Nadmerná odchýlka
  • Jazda medzi zhodnými tachometrami
  • Nižšia ako predchádzajúca
  • Nižšia ako predchádzajúca (CAN)
  • Vyššia ako nasledujúca podľa CAN
  • Neplatný stav tachometra (CAN)
  • Chyba pri validácii v DB

Pre väčší prehľad došlo k vytvoreniu ikony na skrytie neplatných tachometrov, a to ako v KJ všeobecne, tak aj v záložke tachometre.

Modul PHM

  • Nové položky nákupu – formuláre „Nákup PHM“ a „Nákup ostatné“ boli rozšírené o položky – spôsob platby, meno a priezvisko, adresa zamestnanca, číslo účtu a príloha. Tento spôsob platby sa potom zobrazuje spoločne s prílohou v detaile nákupu. Pokiaľ používateľ nebude mať právo k zamestnancovi, budú dáta skryté. Táto funkčnosť je viazaná na konfiguráciu aplikácie.


Modul Reporty

  • Detail vozidiel – PHM údaje (ID 23) – došlo k pridaniu stĺpca na konci tabuľky o parameter kapacity nádrže AdBlue.
  • Podrobný detail vozidiel (ID 33) – došlo k pridaniu stĺpca na konci tabuľky o parameter kapacity nádrže AdBlue.
  • Súhrnné mesačné vyúčtovanie vozidiel (ID 218) – rozšírenie reportu o počiatočný a konečný stav tachometra.

 
Modul Správa systému

  • Číselníky/Používateľské vstupy – došlo k pridaniu nových používateľských vstupov (č. 10 – 12). Pre používateľské vstupy č. 7 – 12 bola položka „Dátový typ“ rozšírená o hodnotu „Áno/Nie“, ktorá určuje formát zobrazenia.
  • Objekty/záložka PHM – záložka PHM bola rozšírená o položku “Kapacita AdBlue”. Položka sa zobrazuje v prípade, keď je primárna nádrž Diesel.
NAŠA HISTÓRIA, VAŠA BUDÚCNOSŤ

30 rokov inovácií s produktom Fleetware: Naša história, vaša budúcnosť

Rok 2024 je pre nás mimoriadne významný. Oslavujeme 30. výročie od vzniku nášho revolučného produktu Fleetware, ktorý za tie roky prešiel významnými inováciami a stal sa neoddeliteľnou súčasťou správy vozidiel a flotíl. Tento výnimočný míľnik je príležitosťou nielen na ohliadnutie sa za našou bohatou históriou, ale aj na poďakovanie vám, našim zákazníkom, ktorí ste boli po celý čas s nami.

Čítať viac »
Mapathon-titul

Dobročinná akcia Mapathon

Dobročinná akcia Mapathon dňa 13. júna 2024, organizovaná Lékaři bez hranic, mala za cieľ zlepšiť mapovanie nezmapovaných oblastí sveta. Zapojilo sa 30 dobrovoľníkov, ktorí zmapovali 1 817 budov. Akcia sa konala v Prahe, Pardubiciach a Kriváni. Prečítajte si podrobnejšie informácie na našej webovej stránke.

Čítať viac »
system updates, release

Release 217

Možnosť zobrazenia vodiča pri podriadenom objekte, aktualizované schvaľovanie jázd a mnoho iného prináša najnovší release 2.17.

Čítať viac »

kontaktný formulár

*tieto polia sú povinné